Alla inlägg den 28 juni 2018

Av Bengt Bertilsson - 28 juni 2018 06:00

Det blir många skogsvandringar lite här och där i min omgivning. Ibland gör jag återbesök för att följa upp tidigare besök andra gånger blir det bara ett besök och det är som regel nya saker jag ser. Ibland är det små detaljerna som  fascinera. Så där skogsbilvägen tog slut finns en fortsättning

    

På avstånd undrade jag var det var visade det sig snart vara vedhuggning på plats 

 

Utsikten både bakåt och framåt kan också  fascinera 

   

Titta jag in i skogen där jag står

   

Vildsvinen har varit framme och när jag sen började närma mig bebyggelsen då blir det kor både i närmiljö som i fjärran 

   

Väl nere i dalen blev det att ta sig hemåt igen och det blir uppför på nytt

 

Nu är det vägverket eller trafikverket som är väghåller annat var det förr

 

Så ger er ut i er närmiljö där finns som regel något att se om du bara ta dig tid att titta och det krävs inte så mycket eller Ut i skogen skall vi gå 

Natur · Skog

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards