Alla inlägg den 5 maj 2015

Av Bengt Bertilsson - 5 maj 2015 00:15

40 timmar slit och släp och jag fick göra det mesta själv så det blev mycket svett och hårda kommentarer sagda högt och lågt därav kanske bäst jag är min egen dräng då nerverna sitter både inombords som utombords numera jag har ett projekt på gång.

 

Kostnaden uppskattas till ca 2000 kr då jag som vanligt glömmer bort att spara kvitton då jag får inte göra ROT avdrag för detta och skulle jag anlitat för detta hade det blivit en nolla till i kostnaden.

 

För att jämföra skulle jag haft fler bilder innan men det blev lite si och så med detta tog jag foto på plock och pinn

 

En spindel som kröp och försvann upp mot taklisten.

 

vägg

    

Fast å andra sidan det är resultatet efteråt som är viktigast och hustrun var nöjd efteråt. Nackdelen sen eller hur nu vi skall se det detta är sovrummet och sista rummet på nedre våning som jag renoverat under de senaste åren. Då skall det även bytas ut inredning och sängen den har varit med många år och var som hänt i den är nu historia blir det inköp av ny. Dessutom så har påbud kommit att det krävs nya gardiner och gardinstänger.  

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards