Direktlänk till inlägg 27 mars 2018

Facebook och Ikea fiffel och båg inlägg

Av Bengt Bertilsson - 27 mars 2018 07:22

Återigen falska inlägg på Facebook denna gång på Bandylag och dess historia som jag anmälde till admin . När jag letade efter de där tre små punkterna som finns på inläggen kom jag att snuddade till länken och längst ner på IKEA2018.com webbsidan stod det först Error: You have not permission men kom plötsligt in på en annan hemsida också suprprizes.com/se/? där hittade jag något nytt jag inte sett tidigare som verkar vara “en dåres försvarstal” Vad det handlar om. 
Detta specialerbjudande har en 3-dagars provperiod med obegränsad onlineunderhållning. Därefter kommer en månatlig medlemsavgift (783 SEK) automatiskt att dras från ditt kreditkort. Om du, av någon orsak, inte är nöjd med tjänsten, kan du avbeställa ditt konto inom 3 dagar. Tjänsten förnyas månatligen tills dess den sägs upp. Kampanjen går ut den 31 december, 2018.

 
Om sen själva inlägget på grupp är gjord av personen eller kapad vet jag inte men uppenbart smög den sig in i gruppen i natt/morgon kl 03,00 då jag kopierade vid 06,00

 


Örjan Larsson känner sig upprymd .

Ny medlem · · 3 tim

🛍 Gratis shopping på IKEA ? 💙💛 det är möjligt!
Igår kom det ut information på TV om att IKEA ger bort presentkort
Jag beställde omedelbart och kan bekräfta att det fungerar! Det här är ingen bluff - idag använde jag det här kortet för att betala när jag handlade på IKEA!
:D

Här kommer länk >> www.IKEA2018.com <<
Skynda dig, kampanjen löper ut idag!
:D

IKEA

 


+ 3-dagars testversion för obegränsad underhållning online


 

Få ett IKEA presentkort på 10000kr

  

Ange dina uppgifter!

Denna möjlighete borttagit då ingen skall låta sig luras   

Ett brett sortiment

Möbler, sängar, vitvaror, belysning eller förvaring

Ranarp Arbetslampa
399 kr / styck
Vedbo Fåtölj med hög rygg
2 995 kr / styck
Övraryd / Janinge Bord och 4 stolar
2 775 kr / styck
Stockholm Tv-bänk
3 495 kr / styck

Tävlingen arrangeras inte av IKEA

Var med och ta chansen att vinna ett presentkort på 10 000 kr. Vinnaren kontaktas direkt via e-post!

Alla nya användare deltar i tävlingen om den aktuella produkten. Om du vinner kommer du att kontaktas direkt via e-post. Detta specialerbjudande har en 3-dagars provperiod med obegränsad onlineunderhållning. Därefter kommer en månatlig medlemsavgift (783 SEK) automatiskt att dras från ditt kreditkort. Om du, av någon orsak, inte är nöjd med tjänsten, kan du avbeställa ditt konto inom 3 dagar. Tjänsten förnyas månatligen tills dess den sägs upp. Kampanjen går ut den 31 december, 2018.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt Bertilsson - Torsdag 18 april 07:48

Våra tulpaner växer och detta år exploderat i mängd då jag troligen grävde om i rabatten och lökarna hamnade i en klump.        På rabatten som står fritt där är det mindre utslaget       ...

Av Bengt Bertilsson - Tisdag 16 april 05:30

Årets vit och blå sipppor i i trädgården                ...

Av Bengt Bertilsson - Måndag 15 april 05:30

Liten men detta är en för mycket, lär det dyka upp fler mördarsniglar   Får gå lite närmare nästan för att se den      ...

Av Bengt Bertilsson - Fredag 12 april 07:01


“Lägga rabarber på” är ett uttryck som används i skämtsamt syfte och betyder att lägga beslag på något.   Det liknar att ta något som kanske inte nödvändigtvis är ens eget, men det har en trevligare framtoning än stöld.      ...

Av Bengt Bertilsson - Torsdag 11 april 15:30


Kallas för vikingargrav fast det är nog mer en vallgrav för infiltration av spillvatten från brunnen så blir det som en gravplats då blommorna kommer från tidigare planteringar på kyrkogården    ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards