Alla inlägg den 30 september 2021

Av Bengt Bertilsson - 30 september 2021 06:00

Lite av detta tolka jag min vandring i Kinna under lördagen då jag dokumenterade vad jag såg. Detta är baksidan av det som kommer att växa upp ovanför denna plats, nämligen porten till Kinna ett nytt resecentrum 

 

Var denna plats faktiskt en nyupptäckt plats då jag aldrig varit just här på denna plats och gångtunneln under 41:an. Den första tanke som slog mig var detta är sextitalet miljonprojekts miljö jag upplevt inne i Göteborg. Grå betong, gatsten avskum miljö med trafikbuller ovanför. 

            

PLUS KLOTTER fast ibland kan också klotter vara fint då visa faktiskt är lite konstnärligt skrivit. 

 

Vi vänder tillbaka och se andra sidan 
         

Här har ingen lagt ut några skattemedel på att sanera verkar det som  utan på sin höjd kanske de försökt tvätta bort klottret någon gång. Sen vem bryr sig vägverkets tunnel misstänker jag och en annan plånbok misstänker jag

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards