Alla inlägg den 17 februari 2022

Av Bengt Bertilsson - 17 februari 2022 20:03

Plötsligt så ser jag en vacker vy framför mig (enl mitt tyckande). Detta måste jag försöka fånga på foto. Ibland så blir det bra men inte riktigt som det var tänkt och jag försöker få en lite bättre bild visar sig att den sista som jag förväntat mig skulle vara bäst blev sämst (enl mitt tyckande).

 

Några grenar, grön mossa och lite motljus fångade mitt intresse vid första anblicken. 

 
Var inte riktigt nöjd stammen till hö tog blicken från grenarna så jag zoomade lite 

 
Fotograferade bara grenarna istället för då skulle den gröna mossan komma fram i ljuset, men vad ser jag då 
 
Inställningen och riktpunkten den låg på mossan mitt i bilden och det som förvisso syntes på de andra foton blev nu något som inte alls passade in. Så kan det gå när jag inte ser upp på vad jag fotografera utan stressen tar över i hjärnkontoret. 


Foto · Natur

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards